Eemnes 1 klaar voor 2e competitiehelft

De selectie van SV Eemnes heeft rond de feestdagen gas teruggenomen en zijn 6 januari 2015 weer van start gegaan met trainen.

Afgelopen zaterdag werd deze periode afgesloten met een oefenwedstrijd tegen Hilversum 1 (3e klasse) . De 1e helft speelde SV Eemnes Hilversum met mooi voetbal van de mat. De 2e helft was Hilversum voetballend beter, maar werkte SV Eemnes hard. Uiteindelijk verloor SV Eemnes met 2 -1.

Zaterdag de thuiswedstrijd tegen Zuid Oost United 1. De uit wedstrijd werd met 11 – 4 gewonnen, maar dat is zeker geen garantie voor deze wedstrijd. SV Eemnes mag deze tegenstander niet onderschatten. De aanvangstijd van deze wedstrijd is vanwege het volle programma naar 15.00 uur verschoven.

Supporters kom zaterdag SV Eemnes 1 aanmoedigen.
De ploeg heeft jullie steun nodig en het kan een mooie 2e competitiehelft worden.

Timo Rigter