Verenigingsdag S.V. Eemnes zaterdag 9 juni 2018

Zaterdag 9 juni vindt de verenigingsdag plaats!
De dag zal in het teken staan van voetbal en veel gezelligheid.

We beginnen de dag voor onze jongste jeugd. Deze zijn van harte welkom om lekker onderling te komen voetballen. Daarnaast zal er een springkussen en een pannakooi aanwezig zijn, waar ze zich in en op kunnen vermaken.

Wat later in de ochtend zijn de wat oudere jeugdspelers aan de beurt. Hiervoor geldt ook bovengenoemd programma.

Voor de B/A en de senioren is er deze dag een gezelligheidstoernooi.
Iedereen kan hieraan mee doen. Vraag gerust je buurman, overbuurvrouw, tante, neefjes, vrienden of ieder ander om samen een  gezellig team te vormen. Let op: minimaal 2 mannen en/of 2 vrouwen per team. Een team mag uit max. 10 spelers bestaan, aangezien we 7 tegen 7 spelen. Er valt voor dit 7-tegen-7 toernooi ook een originaliteitsprijs te verdienen, het team dat zich het leukst, grappigst of origineelst kleedt, maakt kans op deze prijs! Sloof je dus maar eens flink uit….

Om 16.30 zullen alle kampioenen van de Sv Eemnes worden gehuldigd en zal de werker van het jaar in het zonnetje worden gezet. U bent ook hiervoor van harte uitgenodigd.

Vanaf 17.00 uur zal de barbecue worden ontstoken en kan men genieten van een heerlijke barbecue. De kosten hiervoor zijn €7,50 per persoon. Rond 18.00 zal er een zanger komen om er vervolgens een gezellig feest van te maken.

Om uiterlijk 23.00 uur zal de verenigingsdag afgelopen zijn en zou het mooi zijn als de dan nog aanwezigen even meehelpen met opruimen!

Nog geen kaartje voor de barbecue?

Koop zaterdag 2 juni tussen 10.00 en 14.00 uur je kaartje voor de barbecue in de kantine.

Geen tijd om een kaartje te komen halen? Meld je dan aan via onderstaand e-mailadres

verenigingsdag@sveemnes.nl

Toegang tot de verenigingsdag is vrij!

Hopelijk zien wij jullie allemaal op zaterdag 9 juni.

Tot dan,

Commissie verenigingsdag