Damesvoetbal

tov1 Bij SV Eemnes kun je terecht als ambitieuze speelster om goed voetbal te spelen, maar ook voor plezier en gezelligheid, want dat is ook bij ons van groot belang. Zowel op het sportieve als sociale vlak ben je bij SV Eemnes op de goede plek. Je traint met je team twee keer per week en speelt gedurende het seizoen op zaterdag de competitiewedstrijden.

De meisjes-jeugd, we zijn vertegenwoordig in alle leeftijdsklasse, van JO9M, MO11, MO13, MO15, MO17 tot SENIOREN, wordt professioneel ondersteund en maakt optimaal gebruik van de mogelijkheden van ons gekwalificeerde trainers-team onder leiding van Richard van Haasen en het mooie sportcomplex.

SV Eemnes biedt haar leden een prachtige nieuwe accommodatie met drie kunstgrasvelden, een luxe kantine en gekwalificeerde trainers en deskundige begeleiding. Wij vinden dat meisjes/dames het verdienen om net als jongens op een optimale manier met hun sport bezig moeten kunnen zijn. Als dat geen reden is om voor SV Eemnes te kiezen..!

SV Eemnes is een vereniging die waarde en normen als belangrijk betiteld en denkt dat een sportieve jeugd bijdraagt aan de gehele opvoeding van zowel jongens als meiden. Wij zien de jeugd als een belangrijke pijler voor de toekomst.

Dus meiden, kom vrijblijvend een keer mee doen, iedereen is welkom.

tov6       tov8