SPONSORMOGELIJKHEDEN

Hoofdsponsor
De hoofdsponsor(s) krijgen diverse reclame‐uitingen, een publicatie op het sponsorbord bij de ingang van het sportcomplex, merk‐, logo‐ of naamsvermelding op de kleding van het eerste elftal, borden op de ballenvangers achter de doelen van het hoofdveld, de wedstrijdposter en een advertentie in het clubblad.
Subsponsor
De subsponsor krijgt eveneens diverse reclame‐uitingen, een publicatie op het sponsorbord bij de ingang van het sportcomplex, een advertentie in het clubblad en een dubbel reclamebord langs het hoofdveld.
Bordsponsor
De bordsponsor uit zich het beste met een reclamebord wat wordt opgesteld langs het eerste veld. Dit kan één of dubbel reclamebord zijn.
Advertentiesponsor
Een reclame‐uiting gaat hier door middel van een advertentie in het clubblad dat 35‐40 per jaar verschijnt, met een oplage van meer dan 400 stuks. De advertentiesponsoring kan in verschillende formaten gepubliceerd worden in het krantje.
Wedstrijdbalsponsor 1e elftal
De wedstrijdbalsponsor levert per seizoen de wedstrijdbal voor een thuiswedstrijd van het eerste elftal. Als tegenprestatie wordt de sponsornaam, met onderbouwing, voor en tijdens de wedstrijd genoemd en daarnaast de naamsvermelding in clubhuis en het clubblad.
Jeugd wedstrijdbalsponsor
Jeugdteams van de S.V. Eemnes kunnen óók een wedstrijdballensponsor krijgen, net zoals dit bij het eerste elftal van de S.V. gebeurt!De opzet is als volgt: elk team krijgt van zijn sponsor een wedstrijdbal gesponsord, waar zij de rest van het seizoen mee zullen spelen. Deze sponsor kan een ouder zijn, enkele ouders van spelers gezamenlijk, een opa, oma of een ander familielid, zodat het een familie sponsoring wordt.De kosten voor deze sponsoring van een wedstrijdbal zijn €100 per seizoen. De sponsoring geldt voor één seizoen, elk seizoen kan een team zo een andere sponsor hebben. Elke sponsor wordt elke week vermeld op een aparte pagina met alle jeugdballensponsoren.De opbrengsten worden gebruikt voor de aanschaf van de wedstrijdbal van het team en wordt daarnaast direct gestoken in activiteiten en voorzieningen voor de jeugdelftallen van de S.V. Eemnes.
Kledingsponsor
De kledingsponsor heeft zijn reclame‐uiting op het shirt van een team van S.V. Eemnes. Dit pakket kan naar behoefte eventueel ook uitgebreid worden met reclame‐uitingen op warmloopshirts, sporttassen, coachjassen en trainingspakken
Evenementensponsor
Voor wie als bedrijf geen passende vorm vindt in bovenstaande, kent de S.V. Eemnes verschillende mogelijkheden van sponsoring op maat van een specifiek evenement zoals toernooien, (kampioens)feest(en), clinics, jubilea, etc.De S.V. Eemnes stimuleert haar leden en supporters om de sponsors te respecteren en een streepje voor te gunnen. Daarnaast organiseert de S.V. Eemnes regelmatig sponsorbijeenkomsten die primair tot doel hebben om de ondernemers in de gelegenheid te stellen de informele contacten met de vereniging en medesponsors op te bouwen en/of te onderhouden