Voorlopige definitieve teamindeling jeugd, update 28 juni

Zaterdag 9 juni is het voetbalseizoen 2017-2018 afgesloten met de jaarlijkse, feestelijke verenigingsdag, bbq en muziek. Allemaal georganiseerd door vrijwilligers, nogmaals dank jullie hiervoor! We hopen dat iedereen dit seizoen met veel plezier heeft gevoetbald, veel heeft geleerd en tevreden is over zijn prestaties. Ook voor de trainers, leiders, scheidsrechters en jeugdcommissie leden, dank jullie wel voor je inzet dit seizoen!

De voorlopig definitieve indeling

Hierbij publiceren wij de voorlopig definitieve teamindeling (update 28 juni) voor het nieuwe voetbalseizoen. Deze indeling is tot stand gekomen in overleg met de trainers en leiders van dit seizoen, zoals eerder beschreven in het medio mei gepubliceerde artikel over het ‘proces teamindeling’.

Bijzonderheden

Uit het overzicht blijkt dat er enkele veranderingen zijn doorgevoerd ten opzichte van het vorig seizoen. Bij de jongere leeftijden zijn wijzigingen doorgevoerd als gevolg van de gewijzigde spelvormen en indeling in leeftijdscategorieën zoals de KNVB deze vorig seizoen reeds heeft geïntroduceerd.

Vervolg

De volgende stap is alle teams te voorzien van trainers en leiders en alle teams in te delen op trainingsdagen en tijdstippen. De genoemde trainingsdagen en -tijden zijn onder voorbehoud. De komende periode worden de volgende teams bij de definitieve teamindeling verdeeld in een eerste en een tweede team:

• JO19-1 en 2 teams zijn nu bekend gemaakt;
  • JO17-1 & 2 team zijn nu bekend gemaakt;
  • MO13-1 & 2 teams zijn nu bekend gemaakt;
  • Nieuwe leden zijn toegevoegd.

De spelers van deze teams worden hiervan door de trainer op de hoogte gebracht. Eind juni/begin juli willen we de definitieve indeling bekend maken. Daarnaast zoeken wij voor enkele teams nog trainers. Heb je interesse, maak het kenbaar bij ons.

10 minuten gesprekken

Zoals elk jaar is er ook dit jaar weer de gelegenheid om persoonlijk toelichting te ontvangen op de indeling van je kind. Dit gaat op afspraak. Dit zogenaamde 10 minuten gesprek heeft als doel verheldering en uitleg te kunnen geven. Indien je hier belangstelling voor hebt dan kun je dit kenbaar maken via jongens@sveemnes.nl of meiden@sveemnes.nl. Wij nemen dan contact met je op voor het maken van een afspraak.

Tot slot

Wij staan achter deze teamindeling. Teleurstellingen, n.a.v. de teamindeling, zullen er altijd zijn en wij realiseren dat wij het in de ogen van ouders en kinderen nooit 100% goed kunnen doen, maar de teamindeling komt mede tot stand op basis van het vastgestelde jeugdbeleidsplan. Natuurlijk streven we naar de meest optimale indeling voor elke speler en waar mogelijk wordt rekening gehouden met persoonlijke wensen, maar helaas lukt dat niet altijd. Wij wensen iedereen alvast een fijne zomervakantie en tot maandag 3 september voor een mooi, nieuwe voetbalseizoen.

Met vriendelijke groet,

Jeugdcommissie S.V. Eemnes