Vrijwilligers

SV EEMNES ZOEKT VRIJWILLGERS:

BAR MEDEWERKERS:
Wij zoeken nog steeds mensen voor achter de bar, of voor in de keuken. De huidige club vrijwilligers begint door diverse oorzaken, wat dunner te worden, dus zoeken we met grote spoed versterking. Want als we de groep groter kunnen maken, ben je ook niet zo vaak aan de beurt, en blijft het voor een ieder te behappen.

Mocht u interesse hebben dan kunt u zich wenden tot: bardienst@sveemnes.nl.

WEDSTRIJDSECRETARIAAT OP ZATERDAG:
Als je aankomt bij het clubhuis op zaterdag zie je ze meteen zitten door het raam van het wedstrijdsecretariaat: de vrijwilligers die daar zorgen dat een drukke wedstrijddag in goede banen geleid wordt! Maar de poule van vrijwilligers is te klein geworden, dus hierbij een dringende oproep aan alle leden van onze club, ouders, belangstellenden:

HEB JE OP ZATERDAG 1X IN DE DRIE MAANDEN EEN PAAR UURTJES BESCHIKBAAR VOOR DE CLUB VAN JOUW ZOON OF DOCHTER? GEEF JE DAN OP ALS VRIJWILLIGER VOOR HET WEDSTRIJDSECRETARIAAT!
WAT GA JE DOEN:
* leiders teams die bij ons te gast zijn ontvangen, informatie geven en benodigde papieren uitgeven
* vragen van leiders van thuisspelende teams beantwoorden
* ontvangen van scheidsrechters en materialen uitgeven
* uitslagen noteren
* sleutels uitgeven
* telefoon beantwoorden en bellen indien nodig igv afgelasting, ziekte etc.

Dit alles gebeurt op basis van een speelschema dat op vrijdagavond door de jeugdcommissie klaargelegd wordt, en er is een handleiding van werkzaamheden. Daarnaast word je de eerste keer natuurlijk eerst ingewerkt.

Als er voldoende vrijwilligers zijn ben je 1x in de drie maanden aan de beurt, ofwel 3x per jaar. De diensten zijn van 8 tot 11.00 uur (met twee personen) en van 10.30 tot 14 uur (één persoon). Het rooster wordt drie maanden van te voren gemaakt en je kunt van tevoren aangeven wanneer je wel/niet beschikbaar bent.

BELANGSTELLING? NEEM DAN CONTACT OP MET EVELYN STALENHOEF, PLANNING WEDSTRIJDSECRETARIAAT. ALVAST BEDANKT!

Evelyn Stalenhoef, e_stalenhoef@hotmail.com