Champions League 2017-2018

Het laatste weekend van de zomervakantie is voorbij. Dat betekent dat maandag 4 september het ‘gewone’ leven weer begint. Zo ook het voetbalseizoen voor de Champions League (CL) van S.V. Eemnes. Vanaf woensdag 6 september beginnen de trainingen weer. Gewone voetbalschoenen (geen kunstgrasschoenen i.v.m. lange sprieten van ’t kunstgras) en scheenbeschermers zijn verplicht.

De CL traint 1 keer per week: op woensdag van 17.00 tot 18.00 uur. Voor de training op woensdag hoef je je kind NIET af te melden als hij/zij niet kan komen. Deze eerste woensdag 6 september willen we graag het eerste kwartiertje ook de ouders erbij hebben. Dan worden de gegevens gecontroleerd en wordt er nog wat algemene informatie gegeven.

Vanaf 6 september beginnen de trainers Matthijs Horst en Bruce van Haasen met de training voor de CL op de woensdag. Voor informatie kun je uiteraard bij hen terecht. Voor de coördinatie van de wedstrijden op de zaterdag zoeken we nog een enthousiaste ouder. Voor aanmeldingen, lidmaatschap en algemene CL-voetbalinformatie kun je terecht bij jeugd@sveemnes.nl. Lid worden kan door het formulier van de website online in te vullen of te downloaden, invullen en te sturen aan de ledenadministratie (adres Wezeboom 32).

Iedere zaterdagochtend spelen we om 09.00 uur een onderlinge wedstrijd van twee keer 15 minuten met 5 minuten pauze in het kleine veldje naast veld 3. Omdat de kinderen op de club de voetbalshirts krijgen uitgedeeld verwachten wij dat iedereen uiterlijk om 08.45 uur aanwezig is. Zorg er alsjeblieft voor dat je op tijd bent, want het is vervelend als iedereen moet wachten op jouw kind. Na de wedstrijd mag ieder kind één keer een penalty schieten op het doel en één keer keepen. De ochtend wordt afgesloten met het gezamenlijk drinken van een glaasje limonade in de kantine. Let er wel even op dat het dragen van voetbalschoenen in de kantine verboden is i.v.m. de vloer.

Mocht je kind onverhoopt op zaterdag niet kunnen voetballen dan is het afmelden hiervoor wel verplicht. Doe dit alsjeblieft tijdig (voor vrijdag 16.00 uur), zodat we rekening kunnen houden met de afmelding en een eventueel nieuwe indeling kunnen maken. Afmelden kan per e-mail bij tijdelijk coördinator René Verhoeven via: jeugd@sveemnes.nl. Is je kind jarig (geweest), en wil je kind dit ook op de voetbalclub vieren? Daar gaan we dit jaar weer voor! Kan je René van tevoren even aankondigen als je kind dit met voetbal wil vieren?

De club draagt zorg voor de voetbalshirts. Deze shirts dienen iedere zaterdag te worden gewassen. Ieder team is er verantwoordelijk voor dat iedere ouder van het desbetreffende team bij toerbeurt de voetbalshirts wast. Daarnaast willen we graag dat er van iedere wedstrijd een verslag wordt geschreven. Het verslag wordt op de website geplaatst, mits het verslag vóór zondag 12.00 uur is aangeleverd via: redactie@sveemnes.nl. De kinderen vinden het erg leuk om een verslag over ‘hun’ wedstrijd terug te lezen in de nieuwsbrief. We zullen ook veel via de e-mail communiceren. Zorg er daarom voor dat we in het bezit zijn van het juiste e-mail adres.

Na deze mededelingen, willen wij jullie vooral heel veel voetbalplezier toewensen dit voetbalseizoen bij S.V. Eemnes.