40ste lid bij Champions League van SV Eemnes

De jongste jeugd (van 4,5 tot 7 jaar) van SV Eemnes speelt bij de zogenoemde Champions League. Vanaf afgelopen zaterdag telt de Champions League het ongekende aantal van 40 leden! Benjamin Maritz (in het midden vooraan) is het 40ste lid en kreeg daarom namens de Jeugdcommissie een bal overhandigd.

Iedere zaterdag strijden Real Madrid, Arsenaal, Bayern Munchen, Inter Milan, Barcelona en Manchester United tegen elkaar in onderlinge wedstrijdjes. Na afloop, moe gestreden, drinken en eten we gezamenlijk wat in het clubhuis en sluiten zo de zaterdag af. Doordeweeks wordt er hard getraind op de woensdag van 17.00 uur tot 18.00 uur.

Wilt u uw kind kennis laten maken met voetbal of kent u een meisje of jongetje die graag met ons wil meedoen? Stuur dan een e-mail naar ellis.bustamente@oolegal.com

cl_2014_40leden_groot