Bijeenkomst college van B&W en Raad- en Commissieleden met SV Eemnes

Dinsdag 21 oktober hebben het college van B&W en de Raad- en Commissieleden, met een nagenoeg volledige bezetting, een bezoek gebracht aan het complex van de voetbalvereniging SV Eemnes.

Het doel van dit bezoek was om elkaar te informeren en van gedachten te wisselen over het beheer en de toekomst van de velden. Zowel de gemeente en de vereniging streven naar een goede en betaalbare oplossing welke de vereniging de capaciteit biedt voor het spelen van de wedstrijden op de zaterdag alsmede voor het 2x per week kunnen trainen voor alle elftallen gedurende het hele seizoen.

De aanwezigen hebben een rondleiding gehad over de accommodatie en de velden van de SV Eemnes. Na de rondleiding over het complex werd er door het bestuur een presentatie gegeven over de vereniging. Na een zeer gevarieerde discussie waarbij meerdere aspecten werden besproken werd het college van B&W en de Raad- en Commissieleden door het bestuur bedankt voor hun aanwezigheid, de getoonde interesse en actieve deelname. Een zeer geslaagde bijeenkomst.