Clubkleding advies

De kledingtassen zijn weer uitgedeeld en sommige teams hebben hun eerste wedstrijd alweer gespeeld in het tenue van SV Eemnes.

Wij willen jullie toch nog even enkele belangrijke punten melden over de clubkleding:

Je krijgt de kleding in bruikleen van de club, ga er dan ook netjes mee om. Bij andere clubs en sporten betaal je naast je contributie ook nog eens je eigen kleding!
De kleding wordt alleen gebruikt bij wedstrijden en niet tijdens trainingen. Hierdoor kan de kleding drie seizoenen gebruikt worden.
Alle jeugdspelers zijn verantwoordelijk voor hun eigen paar sokken en nemen deze dus mee naar huis om te wassen voor de volgende wedstrijd.
Bij verlies van de sokken kan je bij de kledingcommissie een nieuw paar kopen à 7,50 euro.
Dan nog even de wasinstructie clubkleding SV Eemnes:

De kleding op maximaal 40 graden binnenste buiten (i.v.m. met de bedrukking) wassen met gelijke kleuren.
De kleding niet in de droger stoppen.
De kleding niet strijken in verband met beschadiging van de opdruk.
Het is de bedoeling dat na het spelen de tenues in één tas blijven.
Wij verzoeken de teamleider een waslijst bij te houden, waarbij de ouders bij toerbeurt de inhoud van de tas wassen. Dit verhoogt gelijk de noodzaak tot douchen na het spelen en natuurlijk de teambuilding vooraf als de spelers samen in de kleedkamer moeten omkleden en dus de leider nog even een tactische bespreking kan houden voor alle spelers.
Mocht het nodig zijn (om wat voor reden dan ook) een shirt om te wisselen, doe dat dan eerst in overleg met de jeugdcoördinator. Op deze manier kan de kledingcommissie een goed overzicht houden bij welk team welke kleding is/hoort.
Alvast bedankt voor jullie medewerking en een goed voetbalseizoen gewenst!

Met vriendelijke groet,
Kledingcommissie