Bedankje 70 jarig jubileum SV Eemnes

Op de eerste plaats van harte gefeliciteerd met het 70-jarig jubileum van onze SV Eemnes.

Ik was blij verrast van het SV Eemnes bestuur een uitnodiging te ontvangen om samen met mijn partner temidden van alle “ouderen” binnen onze club het 70-jarig jubileum van onze club in een aparte sessie te vieren.

In een geestige toespraak van Bart, onze voorzitter, verwelkomde hij ons allen met o.a.de woorden, dat wij op deze wijze van het gezellig bijeen zijn, verstoken bleven van de huidige keiharde muziek.

De opkomst was uitstekend te noemen en Bart zorgde voor zeer toepasselijke achtergrondmuziek uit de 50, 60, 70 en 80 jaren. Wij werden verwend met de nodige drankjes en een heerlijke salade van ons allen bekende cateraar Jan Stalenhoef. Kwaliteit dus gegarandeerd.

Tijdens deze perfecte bijeenkomst, waarbij ook de nodige oud spelers aanwezig waren, die inmiddels niet meer in Eemnes wonen, werd ons aller Henk van Hamersveld door Bart namens het volledige bestuur onderscheiden als lid van verdienste van de club voor al het werk, wat Henk in de afgelopen jaren voor onze vereniging heeft verricht. Een welgemeend applaus van alle aanwezigen viel Henk ten deel.

Al met al was dit een zeer leuke geste van ons bestuur, waarbij ik durf te stellen, dat dit door alle aanwezigen zeer op prijs is gesteld. Hartelijk dank hiervoor.

M.vr.gr. namens alle aanwezigen,
Jan van der Wardt