Nieuwe apps Voetbal.nl en KNVB Wedstrijdzaken

Het nieuwe voetbalseizoen staat voor de deur! Dit betekent dat je ook van start kunt met de nieuwe Voetbal.nl app en de KNVB Wedstrijdzaken app.

Of je nou alleen voetballiefhebber, ouder, fan of speler bent. Of je gaat als scheidsrechter, wedstrijdsecretaris of aanvoerder aan het werk. Voetbal.nl of de KNVB Wedstrijdzaken app komt altijd van pas!

De Voetbal.nl app
De app voor iedere voetballiefhebber in Nederland!  Of je nou speler, ouder, opa of oma bent. Altijd en overal op de hoogte van de uitslagen, standen, programma’s. Volg je favoriete spelers en mis niks!
Download en je registreer je hier met het e-mailadres dat bij ons bekend is.

De app KNVB Wedstrijdzaken
Dé app met het digitaal wedstrijdformulier. Speciaal voor wedstrijdsecretarissen, voor de leiders, voor de aanvoerders van de teams en uiteraard ook voor de scheidsrechters
Download hier de vernieuwde app Wedstrijdzaken.

Van start met Voetbal.nl en de KNVB Wedstrijdzaken app.
Beide apps beginnen bij het inloggen en registreren. Of je nou met Voetbal.nl of met de KNVB Wedstrijdzaken app gaat werken, leden dienen zich altijd te registeren en in te loggen met het e-mailadres dat bekend is bij de club. Voordeel is dat je in beide apps met dezelfde gegevens kan inloggen.
Log je in met het mailadres zoals bekend is bij de club dan wordt de app gelijk nog leuker. Op je startscherm staat dan niet alleen belangrijk KNVB/voetbalnieuws maar vooral jouw activiteiten. Denk aan je programma en je uitslagen. Goed inloggen is dus heel belangrijk.

Kom je er niet uit? Kijk dan hier voor hulp.