S.V. Eemnes viert 70 jarig bestaan!

In het weekend van 9 en 10 juni is het zover. Dan viert voetbalvereniging S.V. Eemnes haar 70 jarig bestaan. De vereniging pakt daarom dit jaar groter uit tijdens de afsluiting van het seizoen. Het weekend zal voor een groot deel draaien om voetbalactiviteiten, maar ook naast de voetbalvelden zijn er meerdere activiteiten. Kortom een weekend vol voetbal, plezier en gezelligheid.

Dit jaar pakt voetbalvereniging S.V. Eemnes het grootser aan om haar 70 jarig bestaan te vieren. Er wordt een grote tent op het terrein van SV Eemnes geplaatst, waar het feest gevierd gaat worden. Na het succes van de E-factor tijdens het 60 jarig bestaan van de vereniging, organiseert SV Eemnes ook dit jaar op vrijdagavond haar bekende E-factor. Met uiteraard een afsluitend feest met DJ. De zaterdag zal in het teken staan van voetbal gerelateerde sport- en spelactiviteiten voor jong en oud. Van de jongste jeugd tot en met de recreanten, ieder lid kan actief meedoen. Na afloop van de middagactiviteiten kunnen de buikjes gevuld worden bij de bekende afsluitende BBQ, waar ook de kampioenen van het voetbalseizoen worden gehuldigd. De avond sluiten we grandioos en swingend af met een feestavond.

Het wordt een feestweekend voor en door voetballend Eemnes. Maar ook wij vieren dit graag met fans en supporters van de S.V. Eemnes. U bent van harte welkom! Noteer vrijdagavond 9 en zaterdag 10 juni in uw agenda en kom ons 70 jarig bestaan vieren. Het evenement begint op vrijdagavond om 19:30 uur en eindigt om 00:00 uur en op zaterdag begint het programma om 09:30 en eindigt om 01:00 uur.

Voor de barbecue werken wij met inschrijving. De barbecue kost € 7,50 per persoon. U kunt zicht aanmelden via bbq@sveemnes.nl. Wees er snel bij, want op = op!

We gaan er met zijn alle een onwijs mooi S.V. Eemnes weekend van maken!

Wil je meedoen met de factor of aanmelden als vrijwilliger? Meld je aan via dit email adres: 70jaar@sveemnes.nl