Volleybal Smashbal clinic op 24 juni

Volleybal Smashbal clinic voor leden van S.V. Eemnes, zaterdag 24 juni in de Hilt

Wat is er nou mooier om van elkaars sporten te kunnen leren. Dit gaat nu gebeuren tussen de volleybal vereniging Voleem en de voetbalclub S.V. Eemnes.

Door kruisbestuiving in de sport, in dit geval tussen volleybal en voetbal, kan er veel van elkaar worden geleerd.
Een mooi voorbeeld hiervan is Thibaut Courtois, de keeper van het nationale Belgische team. Hij heeft vroeger ook gevolleybald en is daarom misschien ook een goede keeper. Daarnaast is dit voor de jeugd een mogelijkheid om met meerdere sporten in aanraking te komen.

Hiervoor organiseren we op zaterdag 24 juni een volleybal Smashbal clinic van 10:00 – 11:30 uur in de Hilt in Eemnes.
Er wordt gestart met voetbal keepers, omdat er tussen volleybal en het keepen bij voetbal zeker een aantal vaardigheden zitten die voor beide sporten van belang zijn.

Een ieder is welkom om gratis een kijkje te komen nemen in de Hilt in de grote zaal.

Dus geef je snel op via jeugd@sveemnes.nl

Met vriendelijke groet,
Jeugdcommissie S.V. Eemnes