Wijnand van Wegen ook volgend seizoen hoofdtrainer Eemnes 1

Het bestuur en hoofdtrainer Wijnand van Wegen hebben jl. donderdag 1 februari hun handtekening
gezet onder een contractverlenging voor nog een seizoen.

Wijnand is zijn eerste seizoen bezig bij de hoofdmacht van onze vereniging en helaas nog niet zo succesvol; op dit moment bezet de club de voorlaatste plaats in de 4 e klasse zaterdag. Dat is geen reden voor het bestuur het contract met Van Wegen niet alsnog gewoon voor nog een seizoen te verlengen.

Wijnand van Wegen is goed bezig met een zeer jonge en talentvolle spelersgroep, die de tijd moet krijgen om te wennen aan het meer fysiekere voetbal van de 4 e klasse. De doelstelling blijft dan ook ongewijzigd richting volgend seizoen, om dan bovenin mee te draaien en mogelijk via het pakken van een periode, proberen het vizier te richten op de 3 e klasse.

Namens het bestuur,
Eddy van der Dussen, secretaris