Update definitieve teamindeling jeugd en trainingschema

De teamindeling is weer aangevuld, de teams zijn (bijna) allemaal voorzien van trainers, leiders en trainingsdagen/tijden: de Teamindeling 2016-2017_update_09-09-2016 (update 9 sep).

Tevens is het Trainingschema_velden 2016-2017_03-09-2016  bekend.

Na een geweldige feestelijke verenigingsdag gisteren, met prachtig weer, barbecue en muziek, is seizoen 2015-2016 afgelopen. We hopen dat iedereen met veel plezier en inzet gevoetbald heeft, veel heeft geleerd en tevreden is over zijn prestaties. De komende weken gaan enkele teams nog een oefenwedstrijd spelen.

Het indelen van de teams voor het volgend voetbalseizoen is afgerond. De volgende stap is alle teams te voorzien van trainers en leiders en alle teams in te delen op trainingsdagen en tijdstippen. Dit gaat de komende periode gebeuren.

Nogmaals teleurstellingen, n.a.v. de teamindeling, zullen er altijd zijn en we realiseren dat we het in de ogen van ouders en kinderen nooit 100% goed kunnen doen, maar de teamindeling komt tot stand op basis van verenigingsbelang. Waar mogelijk wordt rekening gehouden met persoonlijke wensen, maar helaas lukt dat niet altijd.

Indien u toelichting wenst op de indeling dan zijn wij daar graag toe bereid. U kunt uw verzoek richten aan de voorzitter van de jeugdcommissie.

Wij wensen iedereen alvast een fijne zomervakantie en tot maandag 29 augustus voor een mooi, nieuwe voetbalseizoen.

Met vriendelijke groet,
Jeugdcommissie S.V. Eemnes