Eemnes 1 krijgt extra kans om te promoveren naar de 3e klasse.

De KNVB heeft besloten om de 14 deelnemers die uitgeschakeld zijn voor promotie naar de 3e klasse een extra kans te geven op promotie naar de 3e klasse.

Er moeten namelijk drie vrijgekomen plaatsen opgevuld worden in de 3e klasse, omdat UVV, FC Lienden en USV Elinkwijk hebben aangegeven te stoppen op zaterdag.

De KNVB heeft besloten om drie poules te maken van de 14 overgebleven verenigingen. Twee van 5 elftallen en één van 4 elftallen.

Elke poulewinnaar zal dan promoveren naar de 3e klasse. Eemnes is ingedeeld in poule C en spelen 4 wedstrijden van 2 x 15 minuten, In de poule zitten ook VEW, Bunnik’73, NFC en De Germaan.

De wedstrijden worden gespeeld op zaterdag 13 juni 2015 bij JSV Nieuwegein en starten om 14.00 uur . Dit zal voor de ploeg van Danny een extra uitdaging zijn om de verloren wedstrijden tegen SV Maarssen snel te vergeten.

Eemnes 1 succes bij dit toernooi en supporters kom allemaal kijken naar dit toernooi en laten we hopen dat Eemnes 1 deze extra kans pakt.

Timo Rigter