Eemnes senioren pakken 15 punten uit 6 wedstrijden

Alle thuis wedstrijden van de senioren werden gewonnen.

Eemnes 1 kreeg met veel moeite ’t Gooi op de knieen en steeg daardoor naar de 2e plaats.

Eemnes 2 speelde tegen Focus 3 die met 12 punten in de middenmoot stond. Eemnes 2 staat onderaan en heeft de punten hard nodig. In een prima wedstrijd won Eemnes met
4 – 2 mede door 2 vrijetrappen van Stefan en een doelpunt van Lois en Michael. Eemnes 2 klimt naar de 10e plaats. Zaterdag de uitwedstrijd tegen TOV 3 om 13.15 uur.

Eemnes 3 had nog niet gewonnen in deze competitie, maar het een 3 – 1 overwinning op Waterwijk 4 kwam daar verandering in.

Eemnes 4 moest thuis tegen CSW 7 en doet het goed in de competitie. Met een krappe overwinning van 4 – 3 staat Eemnes 4 op de 1e plaats samen met NVC 5.

Eemnes 5 verloor hun uitwedstrijd tegen Victoria 2 met 3 – 1 en zakken een plaatsje op de ranglijst.

De dames 1 speelde hun thuiswedstrijd tegen de dames van Renswoude 1. Met rust stonden de dames van Eemnes al met 5 – 0 voor. De 2e helft was minder doelpuntrijk, maar het werd een mooie 6 -0 overwinning voor het team van Danny. Zaterdag de uitwedstrijd tegen het nog ongeslagen SVMM uit Maarn.

Pupil van de week Jasper de Coo uit de F4.
Voor de wedstrijd kreeg ik een bal en daar hebben de spelers hun naam op gezet. Toen ben ik gaan overschieten. Ik mocht de aftrap nemen en dribbelde naar het doel. De bal zal in het doel. Ik heb voor het hokje gezeten. Later ben ik gaan voetballen met Pien. Eemnes heeft gewonnen en ik vond het een leuke middag.

Timo Rigter