Einde seizoen 2015-2016

Donderdag 16 juni wordt de laatste (oefen)wedstrijd gespeeld op ons complex. Ons clubhuis gaat op slot en wij gaan van een welverdiende vakantie genieten. Het is jammer dat wij ons niet hebben kunnen handhaven in de 3e klasse, ondanks alle inzet van Bart Vos en zijn staf. Johan Cruijff heeft ooit gezegd “alle nadeel heb zijn voordeel”. Het voordeel is voor Klaas Laansma (onze nieuwe trainer voor de selectie) dat hij vanaf een nulpunt kan beginnen. Het bestuur heeft er alle vertrouwen in dat onder zijn leiding er alles aan gedaan zal gaan worden terug te keren in de 3e klasse.

Er zijn door de inzet van heel veel vrijwilligers, heel veel goede dingen gedaan voor de leden van onze vereniging. Er is veel tijd en energie in de S.V. Eemnes gestoken en ik wil namens het bestuur daarvoor dank zeggen. Zonder jullie hulp is een club niet te runnen. Dank, dank en nog eens dank daarvoor.

Ik wil jullie een hele fijne vakantie toewensen en wj zien elkaar weer ergens in augustus, hou de site in de gaten wanneer er weer gestart gaat worden met de training etc.

Met vriendelijke groet,
Bart Nouwens, voorzitter a.i.