Herinnering: inleveren pasfoto voor knvb-spelerspas

Onderstaand een lijst met namen van spelers van wie wij graag op zeer korte termijn een recente pasfoto zouden willen ontvangen ten behoeve van de KNVB-spelerpas. De foto wordt op een speciaal formulier geplakt en kan daardoor dus niet digitaal aangeleverd worden.

Inleveradres:
Ledenadministratie SV Eemnes
Wezeboom 32
3755 WT Eemnes

Let op: de foto moet vrijdags bij de drukkerij zijn, wil die in het productieproces van zondag op maandagnacht meegenomen worden. Dat betekent voor ons: donderdags vóór de buslichting van 17:00 uur versturen. Als vereniging ontvangen wij dan de spelerspas vrijdags een week later, mits er geen vertragingen zijn, want we zijn niet de enige vereniging die pasfoto’s aanlevert!

Kortom: graag zo snel mogelijk aanleveren, de kans is anders groot dat je niet-speelgerechtigd bent!

[table “68” not found /]