Het mysterie van voetbalplaatjes nummers 446 en 447

img_4969Zo schreven we vorige week nog dat er een aantal boeken bijna vol was en het nog wachten was op de laatste 2 plaatjes. Zo blijkt dat ondanks alle controle slagen er bij de plaatjes met nummer 446 en 447 geen voetbalplaatje hoort! Sorry, sorry, sorry.

Hoe kunnen we dit oplossen? We hebben gemeend de kinderen met een vol boek zaterdag vanaf 14.00 uur de kans te geven om alsnog de gevulde sporttas mét daarop het logo van S.V. Eemnes uit te reiken.

Maar… zorgen van ouders: krijgt mijn kind dan nog wel een eerlijke kans op de felbegeerde hoofdprijs. Goed punt.

Hoe lossen we dit op? Een loting! En wel om 14.00 uur, zodat alle kinderen of hun vertegenwoordigers die er tijdig waren een eerlijke kans krijgen. Eind goed al goed zult u nu denken! Of toch niet? In de loop van de zaterdagochtend, tussen de voetbalwedstrijden van onze kinderen door, worden we geïnformeerd dat per abuis de 3 fel begeerde voetbaltassen ’s ochtends al zijn uitgereikt. HELP!! WAT NU? Koortsachtig overleg volgt, telefoontjes naar de voetbaltassenwinkel en ja wel hoor. Ruim voor 14.00 uur kunnen we 3 nieuwe voetbaltassen waarop het logo van S.V. Eemnes nog snel is opgestikt afleveren bij de COOP. Pff.

Zo kan om 14.00 uur de loting beginnen. Er waren 11 kinderen bij deze loting aanwezig en alle 11 hebben we blij kunnen maken met een cadfoto-wesley-lergnereau!

Vrijdag is ook het eerste voetbalplaatje met de gouden bal ingeleverd, dus wat ons betreft gaat de actie onverminderd mét succes verder. In december zullen we nog een ruilmiddag organiseren!

Hartelijke groet,

Ellis Bustamente en Mieke van Wegen
coördinatoren Coop Voetbalplaatjesalbum

Wesley Lergner was ook één van de prijswinnaars, maar staat niet op de groepsfoto.