Info avond Fysio Holland a.s. donderdagavond om 19:00 uur

Alle leden, pupillen, jeugd en senioren, zijn welkom om een korte informatieavond bij te wonen. Aanvang, vanaf 19.00 uur, in het clubhuis van SV Eemnes. Fysioholland verzorgt voor onze vereniging de fysiotherapie, voor met name het 1e elftal, maar is beschikbaar voor ieder lid van de vereniging.

Zie hieronder een korte introductie van FysioHolland.

Beste Leden!

Via deze weg wil ik jullie erop attenderen dat ik samen met mijn collega David Sherman, aanstaande donderdag om 19.00 uur een korte presentatie zal geven in het clubhuis van SV Eemnes!

Deze presentatie is zowel voor leden als ouders van (jeugd)leden, enz. Iedereen is welkom!

We zijn ons ervan bewust dat dit wat kort dag is, maar we hopen dat we op deze manier nog zoveel mogelijk mensen kunnen bereiken.

Wij willen jullie deze avond graag meer informatie geven over wie we zijn, wat we doen en hoe jullie ons kunnen bereiken. Wij zijn er namelijk voor iedereen!

Daarnaast zullen we kort wat vertellen over blessurepreventie en de eerste stappen na het oplopen van een blessure. Voor vragen zijn we ook zeker bereikbaar.

We hopen jullie allemaal te zien, aanstaande donderdag, 1 februari, om 19.00 uur.

Met sportieve groet,

Melany, Marjolein en David.