SV Eemnes bezoekt FC Utrecht

img-20161106-wa0005Vandaag mochten er 3 teams van SV Eemnes op bezoek bij FC Utrecht, te weten de 2 teams die wat resultaten betreft al vele nederlagen met dubbele cijfers hebben geleden en bij elkaar al richting de 150 tegengoals gaan.

Echter elke wedstrijd en training zijn deze jongens weer strijdbaar en gaan met veel plezier de wei in gaan.

Geen training en wedstrijd wordt overgeslagen en de teamgeest is uitmuntend. De C 4 ( JO 14-1) en de D 4 ( JO 12-1).
Ook een meisjesteam van SV Eemnes was present en wel de D1 ( MO 13-1).

De meiden presteren zeer goed en staan 3 e in de competitie met 5 x winst, 1 x gelijk en 1 nederlaag en hoe opvallend slechts 3 tegendoelpunten en dat was de 1-3 nederlaag tegen de koploper. ( 6 x de 0 gehouden en dat is een heel verschil met de jongens).

In totaal waren er behalve 10 begeleiders verspreid over de 3 teams en 28 dolenthousiaste jongens en meiden die ieder met hun eigen team de weg naar het stadion wisten te vinden.

Het was een hele gezellige middag en een dank voor eenieder die hierbij betrokken is……voor herhaling vatbaar.

Met vriendelijke groet,

Ron de Leeuw