Teamindeling jeugd per 15 augustus

Hierbij de laatste versie van de teamindeling.

Na een heerlijke en mooie zomervakantie mag er vanaf maandag 21 weer getraind worden. De eerste 3 weken van september worden er bekerwedstrijden gespeeld door alle jeugdteams. Daarna start voor alle teams de najaarscompetitie.

Trainers kunnen contact opnemen met Jan Schouten (tel. 035-5316431) voor een sleutel van het ballenhok en hun ballenrek.

Helaas is het ons niet gelukt om voor enkele teams een trainer, coach of leider te vinden, zie hiervoor de online teamindeling. Wij zijn dus met spoed op zoek naar ouders die de betreffende teams training willen geven. Zij krijgen hulp van ervaren jeugdtrainers bij het voorbereiden en leiden van trainingen. Teams die nog geen trainer hebben kunnen helaas nog niet trainen tot dat er een trainer is gevonden!

Wij rekenen op uw hulp en wensen iedereen alvast een mooi en sportief seizoen toe.

En vergeet niet: Vrijwilligerswerk; onbetaald, maar onbetaalbaar!

Met vriendelijke groet,
Jeugdcommissie S.V. Eemnes