UPDATE Definitieve teamindeling jeugd

In het nieuwsbericht van 5 juni hebben wij aangeven begin juli de definitieve teamindeling te publiceren. Deze is nu te bekijken via deze link. Helaas heeft de voorlopig definitieve teamindeling tot een tweetal opzeggingen geleid maar gelukkig hebben wij ook diversen nieuwe leden mogen verwelkomen. Ook de komende zomerperiode verwachten wij nog aanmeldingen.

Meiden
Zoals eerder aangeven was het zeer lastig om de meiden teams op aantallen en het juiste niveau op papier te zetten. Na overleg met de KNVB hebben wij besloten om de MO11 teams in te delen in een JO10 competitie. Er is namelijk geen competitie voor MO10 en de meiden mogen helaas niet in een JO09 uitkomen. De KNVB voorziet een grote toename in de JO10 competitie en verwacht wordt dat daar ook veel jongens met een laag niveau zullen spelen. Hopelijk kunnen onze meiden daarin goed meekomen. Na de bekerwedstrijden van het nieuwe seizoen in september zullen we dit evalueren met de KNVB. Het JO09-5 team staat op dit moment nog 5 meiden, maar we verwachten nog wel dat hier aanmeldingen zullen komen. Mocht dit niet zo zijn, dan mag er wekelijks 1 dispensatie speler aansluiten uit de MO11 teams.

Trainers gezocht
Helaas is het ons niet gelukt om voor elk team een of twee trainers te vinden. Maar ook teamleiders kunnen zich aanmelden voor het nieuwe seizoen. Daarnaast zoeken we een keeper trainer (het liefst met assistent) voor de junioren teams. Indien je hier belangstelling voor hebt dan kun je dit kenbaar maken via jeugd@sveemnes.nl.

Trainingsdagen en -tijden
Vermelde trainingsdagen en -tijden zijn nog onder voorbehoud van een definitieve planning door Hans Arends. Het kan dus zijn dat een team nog verschuift naar een ander tijdstip of dagen.

Tot slot
Wij staan achter deze indeling. Teleurstellingen, n.a.v. de teamindeling, zullen er altijd zijn en wij realiseren dat wij het in de ogen van ouders en kinderen nooit 100% goed kunnen doen, maar de teamindeling komt tot stand op basis van het vastgestelde jeugdbeleidsplan. Natuurlijk streven we naar de meest optimale indeling voor elke speler en waar mogelijk wordt rekening gehouden met persoonlijke wensen, maar helaas lukt dat niet altijd. Wij wensen iedereen alvast een fijne zomervakantie en tot maandag 4 september voor een mooi, nieuwe voetbalseizoen.

Met vriendelijke groet,
Jeugdcommissie S.V. Eemnes