Klaas Laansma komend seizoen nieuwe hoofdtrainer SV Eemnes

Maandagavond 8 februari jl., hebben het bestuur van SV Eemnes en Klaas Laansma overeenstemming bereikt over een verbintenis van tenminste één seizoen van de hoofdtrainer aan onze vereniging.

Laansma was 2 ½ jaar geleden voor een periode van 4 jaar hoofdtrainer van De Vecht, waar hij twee kampioenschappen mee maakte en is thans hoofdtrainer van zondag 4e klasser Nederhorst, waar hij onlangs aangaf aan het eind van het seizoen te vertrekken.

Laansma was twee jaar geleden al in beeld voor het hoofdtrainersschap. Deze keer was er geen enkele twijfel bij het bestuur en de begeleidingsstaf van de selectie; Klaas Laansma is de juiste man om structuur aan te brengen in de huidige jonge selectie en deze te vormen tot een hechte groep in de komend seizoen. Daarnaast staan diverse A-junioren en zelfs al B-jeugd op de deur te kloppen om aan te sluiten bij de hoofdmacht.
Het bestuur beoogt nadrukkelijk een lange termijn visie in de samenwerking met Laansma, getuige, de optie voor een tweede seizoen, die reeds is overeengekomen.

Het bestuur en de begeleidingsgroep rondom het 1e en 2e elftal van SV Eemnes is blij dat het een trainer, die zich kenmerkt langer dan een jaar werkzaam te zijn bij een vereniging, aan zich heeft kunnen binden om de jonge selectiegroep op een positieve manier te kunnen begeleiden naar nieuwe sportieve successen.

Klaas, we heten je van harte welkom en wensen je volgend seizoen alle succes toe.

Eddy van der Dussen