Kom maandag 1 december 2014 naar het gemeentehuis om 19.45 uur!!!

Beste Spelers, speelsters en ouders van SV Eemnes,

Onze voetbalvereniging staat aan de vooravond van een hele belangrijke beslissing die genomen gaat worden door de Gemeente Eemnes.

Aanstaande maandagavond 1 december vergadert de gemeenteraad om 20.00 uur over de toekomst van de velden van onze SV Eemnes. Komt er misschien meer kunstgras, allemaal kunstgras, wordt veld 3 vervangen, of blijft het zoals het is? Aanstaande maandag gaat de Gemeente daarover vergaderen.

Het is een openbare vergadering, dus iedere burger van Eemnes mag aanwezig zijn.
Voor onze vereniging is het zeer belangrijk dat er spelers, speelsters, ouders, vrijwilligers, iedereen die ons een warm hart toedraagt, aanwezig is.

Probeer een half uurtje tijd vrij te maken op a.s. maandagavond van 20.00 uur tot ca. 20.30 uur en kom naar het gemeentehuis, om te horen hoe de Gemeente over de toekomst van onze velden denkt !

Ieders aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld !!

Tot maandagavond !!

Met vriendelijke groet,