KUNSTGRAS BIJ SV EEMNES, DAT MOET GEVIERD WORDEN!

header

Begin volgend seizoen is het zover, na veel overleg tussen het bestuur, onze leden en de wethouders en burgemeester zijn we erin geslaagd om het complex van SV Eemnes van nieuwe kunstgrasmatten te mogen voorzien. Deze verrijking voor de club gaan we vieren.

28 en 29 augustus 2015 maken we er een gezellig en sportief ‘SV Eemnes weekend’ van! Dit weekend draait natuurlijk om voetbal, voetbal en nog eens voetbal. Voor de hele club, van jong tot oud! En dat doen we op de nieuwe kunstgrasmatten, dan kan iedereen daar kennis mee maken en ben je goed voorbereid op het nieuwe seizoen. Zie onder aan deze mail het voorlopige programma.

Mix
Omdat het idee van een vereniging ‘verbinden’ is willen we dit weekend op een speciale manier vormgeven, en dit doen we door teams samen te stellen uit de leeftijdscategorieën van D* tot en met de senioren.
We stellen de teams samen uit de leden van SV Eemnes die zich opgeven voor dit evenement. Je weet dus niet bij wie je in het team komt, want we mixen alle leeftijden door elkaar. Van jong tot oud! Een team bestaat uit spelers (m/v) uit meerdere leeftijdscategorieën. We spelen geen toernooi, maar een competitie, zodat iedereen evenveel aan voetballen toekomt.
*Speel je volgend seizoen in de D, geef je dan zeker op.

Inschrijven
Heb je zin om aan dit evenement mee te doen schrijf je in voor 1 juli. Je begrijpt dat de indeling de nodige voorbereiding behoeft, daarvoor is het prettig als we bijtijds weten wie er meedoet. Als je niet mee wilt ballen hoef je je niet in te schrijven, maar je bent natuurlijk wel van harte welkom op deze mooie dag. Klik hieronder op de link en vul het inschrijfformulier in.

E en F en Champions League
Voor de E en F voetballers hebben we een speciaal programma. We beginnen namelijk vrijdag 28 augustus met de Nacht van Eemnes*.
Ook zaterdag is er voldoende te doen voor de allerjongsten onder ons, die kunnen zich samen met de E en F voetballers vermaken op het springkussen en het nemen van penalties.
*Hier worden jullie apart van op de hoogte gebracht.

Graag tot ziens op 28 en 29 augustus
Lisa, José, Mieke, Laura, Amber, Peter, Timo en Rob