Marcel van Marsbergen nieuwe hoofdtrainer bij SV Eemnes

Eemnes, 17 maart 2015 – Maandagavond 16 maart hebben het bestuur van SV Eemnes en Marcel van Marsbergen hun handtekening gezet onder een contract, die Marcel voor tenminste een jaar als hoofdtrainer verbindt aan de Eemnesser voetbalvereniging.

Marcel van Marsbergen (41 jaar) is een onbekende in deze regio. Woonachtig in Haarlem, om de hoek bij het voormalige HFC Haarlem stadion, is hij opgegroeid met voetbal. Met opleidingen aan het CIOS en de ALO is hij, als docent lichamelijke opvoeding aan de Prof.Dr. Gunningschool in Haarlem, sportief breed geschoold. Sedert 1989 is hij (jeugd)trainer, waarbij Marcel vanaf 2002 de betaalde jeugd van Haarlem, Stormvogels/Telstar en Volendam onder zijn hoede had.

Vanaf 2010 is Marcel in het seniorenvoetbal gestapt, waarbij hij VVS’46 naar de 3e klasse bracht en WSV’30 in Wormer zijn laatste vereniging was.

En nu dan SV Eemnes, ‘slechts’ 40 minuten van Haarlem, en het komend seizoen verantwoordelijk voor de talentvolle selectie, die goede kansen heeft op promotie naar de 3e klasse.

De vereniging is blij dat het een trainer met een dergelijke bagage aan zich heeft kunnen binden, en verwacht, de doorstroom van de jeugd naar de seniorenselectie, speerpunt in het beleid van de vereniging, met Marcel het komend seizoen verder vorm te kunnen geven.

20150316_203056