Nieuwe voetbal seizoen is van start!

Beste trainers en leiders van S.V. Eemnes,

De eerste vier trainingsweken zitten er alweer op en nu zijn ook de eerst competitiewedstrijden gespeeld.

Hierbij ontvangen jullie weer een update van de Teamindeling vanwege nieuwe leden en leiders die een team gaan helpen.

Met vriendelijke groet,
René Verhoeven
Namens de jeugdcommissie

= = =

Het is ieder jaar een enorme puzzel om aan alle wensen en eisen van trainers en leiders te voldoen. Dit jaar hebben we het nog wat lastiger gehad aangezien de jeugd van S.V. Eemnes verder is gegroeid, maar het aantal velden niet. Zo hebben we dit jaar een D5 elftal (heel veld) waar dit vorig jaar nog een zevental was (half veld). Ook extra dit jaar is de B3 en A2. Daarnaast is het ons nog niet gelukt voor enkele teams een trainer of leider te vinden. Wij willen dan ook ouders vragen om deze plekken in te vullen.

Helaas kunnen we niet iedere trainer 100% tevreden stellen met ons voorgestelde trainingsdagen en -tijdenschema. Wij vragen jullie dan ook om begrip en probeer zelf ook een oplossing te zoeken. Zo helpen we dan met elkaar onze jeugdspelers. De jc heeft vertrouwen dat we dan redelijk snel alle teams lekker kunnen laten trainen en er een mooi seizoen van kunnen maken.

Nog even korte toelichting op de veldindeling:
Alle trainingen beginnen op een heel uur dus: 18.00, 19.00, 20.00 uur (op halve uren beginnen kost 2 uur een half veld).
Op maandag en donderdag tussen 19.00 en 20.00 hebben de meeste elftallen (B,C en D) maar 1 kwart veld.

Als er nog vragen zijn, graag een e-mail naar: jeugd@sveemnes.
Alvast hartelijk dank dat jullie weer bereid zijn om ook weer dit seizoen actief te zijn voor de jeugd van de S.V. Eemnes!

En vergeet niet: Vrijwilligerswerk; onbetaald, maar onbetaalbaar!

Met vriendelijke groet,
René Verhoeven