Prettige feestdagen en een goede en gezonde start van het nieuwe jaar

Het jaar 2014 is bijna voorbij.

Het jaar waarin de SV Eemnes haar eerste 2 jubilarissen met 60 jaar lidmaatschap heeft kunnen eren. Reyer Manten en Piet van de Kuinder viel deze eer ten deel, 60 jaar lidmaatschap is een grote gebeurtenis.
Gaan we ook leden met 70, 75 of zelfs meer dan 75 jaar lidmaatschap krijgen, veel leden zijn op een jeugdige leeftijd lid geworden en met de huidige ontwikkelingen worden de kansen hierop groter.
Dit jaar is er een nieuw Erelid, Wijnand Serdijn, en zijn er twee nieuwe Leden van Verdienste, Peter van Drenth en Jan van het Klooster. Voor alle drie zeer verdiend voor alle aandacht, inzet, tijd en volharding om hun doelen voor de vereniging te bereiken.

Ook een jaar waarin in ons privé leven veel is gebeurd.
Zijn onze verwachtingen uitgekomen, vaak wel.
In veel gevallen zijn we geconfronteerd met onaangename ontwikkelingen, ook privé, maar ook verrast met leuke en onverwachte zaken.
Met de Kerst en Oud en Nieuw in het vooruitzicht is de tijd van terugblikken en vooruitkijken weer aangebroken.
Weer een jaar voorbij.
Laten we vooral van het leven genieten.
We hebben misschien afscheid genomen van dierbaren, heeft het jaar gebracht wat we ervan hebben verwacht?
Een ieder heeft het jaar op haar of zijn eigen manier beleefd, voor elk van ons is het een uniek jaar geweest. Elke persoonlijke situatie is anders.
Elk persoon is uniek, al die unieke personen samen maken de SV Eemnes tot wat het is, en wat ons allen bindt is de SV Eemnes.

Met de feestdagen is voor velen een tijd aangebroken om aandacht en tijd te besteden aan familie, vrienden, of aan zaken of achterstallige werkzaamheden, waar we gedurende het jaar niet aan toe zijn gekomen.
Tijd om op adem te komen.
Rustig aan doen, of juist niet.
Weer wordt een enerverend jaar afgesloten, en zal een nieuw enerverend jaar aanbreken.
Wat zal het nieuwe jaar ons brengen?
De tijd zal het ons leren.
Het bestuur wenst jullie en jullie familieleden prettige feestdagen en een goede en ook vooral gezonde start van het nieuwe jaar.

Rob Kies
Namens het bestuur