Pupil van de week Wouter van Hamersveld

Wouter van Hamersveld, pupil van de weekHet is zaterdag 7 maart en ik heb van de week gehoord dat ik pupil van de week ben.
Dat vind ik ontzettend leuk. Ik ben benieuwd wat ik moet doen.
Ik moest eerst zelf voetballen in Almere ( 2-0 ) gewonnen.

Daarna moest ik snel terug naar de club omdat ik daar om twee uur moest zijn.

En toen werd ik hartelijk ontvangen in de kleedkamer.
Ik ken er eigenlijk wel een paar al. Ze waren zich aan het voorbereiding voor de wedstrijd met een lekker
muziekje op. Daarna naar buiten voor de warming up. Waarbij ik met twee spelers
ook mocht oefenen. Dit vond ik ook leuk.
Hierna gingen ze weer naar binnen om nog het een en ander te overleggen, wat
te eten en toen was zover. Ze gingen in twee rijen voor de opening van de kleedkamer
staan en toen naar het veld. De passen werden gecheckt. En ik moest de aftrap nemen.
En ik scoorde. De wedstrijd begon, dit was een spannende wedstrijd en het ging er fel aan toe.
In de eerste helft kregen ze een penalty tegen, balen. In de tweede helft kwamen ze gelukkig terug.
Met een vrije trap, buiten de 16 schoot Danny de bal rechts bovenin de kruising. 1-1
Het werd 2-1 toen Danny een op een met de keeper stond. Yes. Dat hebben ze verdient.
De wedstrijd was afgelopen en het was een feestje in de kleedkamer. Ik had een bal gehad Glimlach Emoticon
Daar zette iedere speler zijn handtekening op. Daarna kreeg ik een patatje en wat drinken.
Ik vond het een hele leuke middag en ben ontzettend blij dat ik dit mocht mee maken.
De bal heeft een mooie plek in mijn slaapkamer gekregen.

Dank jullie wel allemaal.

groetjes Wouter van Hamersveld