Senioren teams seizoen 2014/15

Indeling Eemnes 1 seizoen 2014 /2015
De KNVB heeft de indeling voor het nieuwe seizoen vandaag bekend gemaakt.
Het zijn de onderstaande 14 verenigingen, met weer een aantal derby’s.

Zaterdag 4E : Buitenboys, BZC’13, Diemen, DOB, Eemboys, Eemnes, ’t Gooi, NVC, OSM 75, OSO, VIOD, Wasmeer, Weesp en Zuidoost United.

Jonge selectie voor het nieuwe seizoen
Afgelopen maanden zijn er veel gesprekken geweest met spelers en onze nieuwe trainer Danny Wiersma. Veel spelers wilde weten wat zijn aanpak en visie was voor het nieuwe seizoen. Na de gesprekken was men enthousiast en gaf men aan dat ze het volgende seizoen wilde doorgaan. De groep bestaat op dit moment uit 35 spelers. Het mooie aan deze groep is dat het bestaat uit nagenoeg allemaal spelers uit Eemnes of die bij Eemnes gevoetbald hebben. Ook stromen er 3 A junioren door naar de selectie. Het is een jonge groep en we zijn overtuigd dat de groep voor verrassingen kan gaan zorgen in de competitie. Eemnes 1 zal toch voor een periode in de 4e klasse willen gaan en Eemnes 2 gaat voor een plek in de middenmoot van de 3e klasse. De voorbereiding start op zaterdag 2 augustus en de competitie op zaterdag 7 september 2014 (zie het schema).
Wij wensen Danny en de begeleiding veel succes aan de nieuwe uitdaging.
Wij willen de supporters bedanken voor hun steun in het afgelopen seizoen. Ondanks het degradatie voetbal waren jullie altijd in groten getale bij zowel uit als thuiswedstrijden aanwezig. Dit kunnen veel verenigingen waar we afgelopen jaar tegen gevoetbald hebben niet zeggen.

De selectie bestaat uit deze spelers.

5 seniorenteams in het nieuwe seizoen
Afgelopen weken is er ook veel gesproken over de samenstelling van de overige seniorenteams. Een aantal spelers van Eemnes 4 en Eemnes 5 wilde een nieuwe samenstelling van hun team. De andere spelers hebben geprobeerd om een nieuw team samen te stellen, maar dit is uiteindelijk niet gelukt. Hierdoor waren we genoodzaakt om de teams groter te maken om iedereen te kunnen laten voetballen.

Damesteam heeft 20 speelsters.
Mede door de extra trainingen aan het einde van het seizoen door Danny en Hans hebben de dames nu 20 enthousiaste speelsters. De trainingen worden nu door Marnix van de Erve, Astrid de Jong en Timo Rigter verzorgd. We zoeken nog een vaste leid(st)er voor de zaterdagen . We kunnen ook een roulatieschema opzetten als men niet elke week kan. Ben je geïnteresseerd meld je dan aan bij Timo Rigter door een mail te sturen naar senioren@sveemnes.nl of door langs te komen op de trainingsavonden. De dames trainen dinsdag en donderdagavond vanaf 20.00 uur.

Timo Rigter