Alle thuiswedstrijden a.s. zaterdag afgelast

Situatie velden en bengelveldje

De situatie van de velden en het bengelveldje is momenteel dusdanig dat er vanaf donderdagavond niet getraind kan worden. De verwachting is dat het punt van de wateroverlast niet voor aanstaande zaterdag is opgelost. Consequentie is dat alle thuiswedstrijden voor zaterdag 16 januari zijn afgelast.

Op basis van ontvangen informatie van betrokken partijen was de verwachting dat dit vandaag, donderdag 14 januari, opgelost zou worden. Dan zouden de trainingen en wedstrijden met ingang van donderdagavond 14 januari weer doorgang kunnen vinden. Dit conform hetgeen wat er is gecommuniceerd via de emailer ‘Van de bestuurstafel 11 januari’ welke woensdag 13 januari is gedistribueerd. Echter dit is niet het geval.

Via de clubapp en de website houden we jullie geïnformeerd.

Het bestuur is continue in contact met de leverancier en de gemeente, en haar adviseur, om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.