Sponsoravond verslag

Vrijdagavond werd een sponsoravond gehouden. Voor deze avond waren niet alleen de Sponsors van SV Eemnes, maar ook de Leden van de Club van 100 uitgenodigd. En wat was dit een geslaagde avond!

Vanaf 17.00 uur was iedereen van harte welkom. Bij binnenkomst werden we welkom geheten door Rob Kies en Henk van Hamersveld.  De avond was uitstekend verzorgd.  In 3 hoeken kon er iets gegeten worden, van een broodje warm vlees, een verse haring met uitjes en een jonge klare voor de liefhebber, tot een oosters buffet. Alles even lekker en goed verzorgd. De avond werd opgeluisterd door een Spakenburgs mannenkoor die de sfeer er goed in kreeg.

Commerciële Activiteiten Commissie en Club van 100, hartelijk dank voor de organisatie van deze gezellige avond!

Een bezoekster.

sponsoravond