Statiegeld voor Save the Children

Mijn naam is Noud Kools en ik zit in de D1 van SV Eemnes. Van school (Huizermaat) heb ik met een groepje een opdracht gekregen om geld in te zamelen voor een goed doel en dat is Save the Children geworden.

savechld

Save the Children richt zich op het redden van levens en het redden van de dromen en de toekomst van kinderen. Medische zorg, goede voeding en voorlichting redden levens. Leren lezen en schrijven, maar ook leren over kinderrechten, beroepsmogelijkheden, vrede en veiligheid bieden kansen voor een betere toekomst.

Het idee is om lege statiegeld flessen in te zamelen op de voetbal club en het statiegeld te doneren aan Save the Children. Dus hoe meer flessen we inzamelen  hoe meer geld er kan worden gedoneerd aan  Save the Children. Hoe meer dromen van kinderen werkelijkheid worden.

Op zaterdag 25 april, zaterdag 2 mei, zaterdag 9 mei en zaterdag 16 mei kunnen de flessen gebracht worden naar de club aan de voorkant  in de hal bij de trap.

Alvast dank voor jullie medewerking! Het bedrag dat we verzameld hebben met alle statiegeld flessen laat ik na 16 mei weten.

whoweare  thankyou

RED HUN LEVEN. RED HUN DROMEN. RED HUN TOEKOMST