SV Eemnes bereikt mijlpaal van 700 leden

Op 8 april heeft de SV Eemnes een mijlpaal bereikt, de verenging heeft het aantal van 700 geregistreerde leden bereikt.

Het gelukkige lid is Sepp Ruiter, Sepp is 5 jaar en voetbalt inmiddels al een paar weken bij de kabouters in de Champions League van de SV Eemnes.

Tijdens de rust van de wedstrijd SV Eemnes 1 – Almere FC 1 op 19 april werd Sepp met Vigo, zijn oudere broer, moeder en vader in het zonnetje gezet.

Bovendien mocht Sepp uit handen van Wijnand van Wegen, voorzitter van de jeugdcommissie, en Rob Kies, voorzitter van de vereniging, een SV Eemnes trainingspak en een mooie bal in ontvangst nemen.

Vindt je voetballen leuk en wil je ook lid worden van de SV Eemnes?
Ook het voetbal voor de meisjes en dames is volop in ontwikkeling bij de SV Eemnes.
We zijn op zoek naar voetbalsters en voetballers en een ieder is welkom, ongeacht haar of zijn leeftijd.
Aarzel niet en wordt lid, op www.sveemnes.nl, onder contact vindt je het inschrijfformulier.

• In mei 2014 heeft SV Eemnes de actie ‘Neem je vriend of vriendinnetje mee’.
  • Je kunt over deze actie meer informatie lezen op de website van de SV Eemnes.

Op de 1 foto van links naar rechts, Wijnand van Wegen, Daniel Ruiter, Vigo Ruiter, Sepp Ruiter, Anke Bustorf en Rob Kies.

Op de 2e foto Sepp met bal.