SV Eemnes festival 6 juni 2015

Beste leden, ouders, vrijwilligers, sponsoren en supporters,

Het einde van het seizoen nadert, dit willen we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan. We sluiten het seizoen zoals gebruikelijk af met de verenigingsdag, die dit jaar plaats vindt op zaterdag 6 juni.

Overdag wordt er volop gevoetbald, maar einde van de middag starten we met het feestelijke slot. Dit jaar willen we niet zomaar een barbecue organiseren, maar willen we een heus festival neerzetten op veld 1. Na dit seizoen nemen we afscheid van het echte gras en gaan we over op het kunstgras. Een mooie gelegenheid om voor de laatste keer met z’n allen op het veld te staan. Natuurlijk gaan we zoals gewend met z’n allen barbecueën, maar dit jaar zullen we groter uitpakken dan ooit te voren. Zo zal de band Loos Alarm de avond opluisteren met gezellige muziek, een dj zorgdragen voor de nodige dansmuziek en zal er de nodige activiteit voor de kinderen zijn. Op het voetbalveld zullen barren staan om gezellig samen een drankje te doen, een podium voor de band en dj, barbecues om gezamenlijk lekker te eten, tafels om gezellig te kletsen en natuurlijk een swingende dansvloer! Zorg dus dat je dit feest niet mist, we hopen heel veel leden, ouders, vrijwilligers, sponsoren en supporters te mogen begroeten.

Vanaf zaterdag 9 mei is de kaartverkoop voor de barbecue gestart, de eerste honderd kaarten zijn al weg. Komende zaterdag is er weer gelegenheid om barbecuekaarten te kopen. En ben je niet in de gelegenheid om zaterdag naar de voetbal te komen, dan zijn de kaarten ook te bestellen via bbq@sveemnes.nl.

Houd de website, Facebook en nieuwsbrief in de gaten, maar reserveer deze datum alvast in jullie agenda, het belooft een onvergetelijke middag/avond te worden voor jong en oud!

Namens de festivalcommissie,
Marvin, Marnix, Carlijn, Amber, Peter, Folkert, Marie Cecile en Geert