SV Eemnes Veteranen voetbal 35+ en 45+ weer in volle gang en op weg naar “LONDEN” !!

Sinds vorige week is het veteranenvoetbal in heel Nederland weer in volle gang van start gegaan. Al enige jaren doen de veteranen van de SV Eemnes hier aan mee en hebben daarmee het hele veld vervangen door een half veld met 7 tegen 7. Deze nieuwe opzet van de KNVB om spelers weer op het veld te krijgen is bijzonder goed aangeslagen bij de oudere mannen van de SV Eemnes en hebben inmiddels naast twee 45+ teams ook een 35+ team. De wedstrijd toernooien worden gehouden op de vrijdag avond waarbij elk team 4 wedstrijden van 20 minuten speelt. Dit gaat op een gemoedelijke maar strijdige sportieve manier waar aan het eind van de avond de wedstrijden uitgebreid geanalyseerd worden onder het genot van een hapje en een drankje aan de bar.

Ook worden er regelmatig leuke uitjes georganiseerd zoals een avondje bowlen, karten en lekker eten, maar ook is voetgolf erg in trek bij de mannen. Dit jaar pakken de veteranen echt uit en gaan het weekend van 11 en 12 april met 20 man sterk naar Londen !!!! Zij vliegen zaterdagochtend vroeg naar Londen en zullen daar het centrum verkennen om vervolgens om 15.00 uur de wedstrijd West Ham United tegen Stoke City te bezoeken. Daarna zullen er in de avond stevig wat hapjes en drankjes genuttigt worden. Maar dat is nog niet alles !! Als klap op de vuurpijl zullen de veteranen zelf op zondag 12 april om 12.30 uur een wedstrijd spelen tegen de veteranen van Global Rangers FC uit Londen op Billet Road, Walthamstow in Londen.

De veteranen zijn door de Rangers na de wedstrijd uitgenodigt in de kantine om na praten en te genieten van waarschijnlijk een heerlijke Nederlands – Engelse Kick and Rush wedstrijd met Engels bier en locale snacks en gewoontes !

Wij danken hierbij onze shirtsponsors van de 35+ en 45+ teams met speciale dank aan : Eemoptiek aan de Laarderweg in Eemnes en Schouten Belastingszaken voor de prachtige nieuwe tenues van het tweede team 45+ !!

Beginnen uw benen ook weer jeuk te krijgen en heeft u weer zin om een balletje te trappen. Neem dan contact op met de SV Eemnes en kom eens kijken of meedoen op de veteranen training op woensdagavond om 20.00 uur op het kunstgras van SV Eemnes.