Kandidaat-bestuurslid dames/meisjesvoetbal – Sabine Offereins

Bij de komende Algemene Ledenvergadering, volgende week woensdag 17 mei, zal er, naast enkele bestuursmutaties, ook een gehele nieuwe bestuursfunctie geïntroduceerd worden. Het bestuur is namelijk al geruime tijd op zoek naar een bestuurslid, speciaal voor het dames- en meisjesvoetbal, omdat deze categorie leden steeds groter wordt binnen de vereniging.

Het bestuur is daarom ook verheugd, dat zij een kandidaat-bestuurslid voor draagt in de persoon van Sabine Offereins die, als de leden dit goedkeuren, deze functie zal gaan bekleden.

Sabine heeft hieronder een korte introductie geschreven, die zij op de Algemene Ledenvergadering ook nog mondeling zal toelichten. Het bestuur verwelkomt Sabine in elk geval van harte en heeft alle vertrouwen in haar positieve bijdrage binnen het bestuur en het dames- en meisjesvoetbal.

Beste leden van de SV Eemnes,

Mijn naam is Sabine Offereins, 26 jaar en woonachtig in Eemnes op een kleine 400 meter van ‘ons’ mooie sportcomplex. Mij is gevraagd of ik mij kandidaat wil stellen voor het bestuur, met als taak het dames- en meisjesvoetbal onder mijn hoede te nemen.  Aan mijn voetbalcarrière ben ik in 2013 begonnen en dat seizoen is dan ook de aftrap geweest van het eerste dameselftal bij de SV.

Het dames- en meisjesvoetbal is sterk in opkomst en het kan dan ook niet anders dan dat deze categorie apart vertegenwoordigd moet zijn. Het is van belang om de komende maanden te gaan bepalen welke koers er op het gebied van dames- meisjes voetbal gevolgd gaat worden.

Naast het beoefenen van deze mooie sport, ben ik werkzaam bij RoyalHaskoning DHV als Credit Controller. Daarnaast ben ik op dit moment actief met de organisatie van de feestweek in Eemnes, welke in september dit jaar zal plaatsvinden. Als lid van het Feestcomité van de KPJ ben ik o.a. verantwoordelijk voor de PR en Media.

Als bestuurslid hoop ik mijn steentje bij te kunnen dragen aan het verder ontwikkelen van het dames- en meisjesvoetbal en de SV. Ik zie jullie graag de 17e.

Met vriendelijke groet,

Sabine Offereins