Verenigingsdag Zaterdag 6 juni

Op zaterdag 6 juni wordt de Verenigingsdag gehouden ter afsluiting van het voetbalseizoen 2014-2015. Hierna kunnen alle leden en vrijwilligers genieten van een paar voetbalvrije maanden en zal er had gewerkt worden aan de aanleg van het kunstgras. Dit jaar is er de nacht ervoor geen Nacht van Eemnes i.v.m. de intocht van de avondvierdaagse. Wel kan er op de verenigingsdag gevoetbald worden!

De Jeugd
Om 11.00 uur start er een toernooi voor de
D, E, F en Champions League. Naar verwachting zal rond 13.00 uur de finale gespeeld worden. Wil je meedoen met dit toernooi geef je dan op door een bericht te sturen aan jeugd@sveemnes.nl met je naam en het team waarin je nu speelt uiterlijk 30 mei a.s.

De oudere Jeugd en Senioren
Om 14.00 uur start er een toernooi voor de Senioren en de Jeugd van A, B en C. We gaan een toernooi spelen van 7 tegen 7. Je geeft je op per team. Dus zoek een leuk team bij elkaar met vrienden, vriendinnen, vaders, broers etc. en geef de naam en deelnemers van dit team op aan senioren@sveemnes.nl. Ook deze inschrijving ontvangen wij graag uiterlijk op 30 mei a.s.

Voor beide toernooien geldt dat je je op de dag zelf nog even aanmeldt, zodat we weten dat je er bent. Voor de jeugd tussen 10.30 uur en 10.45 uur bij Henk de Jong. Voor de senioren tussen 13.30 uur en 13.45 uur bij Timo Rigter.
Vanaf 16.00 uur is iedereen van harte welkom voor de afsluitende bbq van dit seizoen. Rond 17.00 uur zullen de eerste satéstokjes gebraden worden. Dus ook de jongste jeugd van de champions league, kom gerust samen met je ouders gezellig op de bbq!

Deze verenigingsdag is een comaker van jeugd- senioren- en activiteitencommissie.