Verslag pupil van de week 5 december 2015

Pakjesavond begon voor mij al heel erg vroeg dit jaar! Mijn naam is Teun Scholten (8 jaar, F1) en ik mocht zaterdagmiddag 5 december pupil van de week zijn bij de wedstrijd SV Eemnes – Loosdrecht 1. Van tevoren mocht ik mee de kleedkamer in en zag ik hoe alle spelers, de trainer en de coach hun handtekening en rugnummer voor mij op een bal schreven. Daarna mocht ik meedoen met het inspelen op het veld. Ik werd een beetje gedold, maar kon ook mooie passes teruggeven op de spelers. Na het inspelen ging ik weer mee de kleedkamer in waar ik de wedstrijdbal kreeg, die ik het veld op mocht dragen.
Op het veld vroeg ik aan de scheidsrechter hoe het zat met de aftrap. De scheidsrechter vertelde mij dat ik die mocht verrichten. Ook mocht ik aan de aanvoerder van Loosdrecht 1 vragen of hij koos voor kop op munt. Het werd kop en dus mocht Loosdrecht 1 kiezen op welke helft ze wilde spelen. Munt betekende aftrappen. Samen met meneer Calis mocht ik de aftrap verrichten. Ik kreeg de bal, passeerde twee spelers van Loosdrecht 1 en wist de keeper ook nog eens te verrassen. Goal! De hele wedstrijd heb ik in de dug-out mogen volgen. Een spannende wedstrijd waarbij er genoeg kansen waren voor SV Eemnes 1, maar helaas niet leidden tot een doelpunt. Eemnes verloor met 0-4, maar eigenlijk met 1-4, omdat ik ook gescoord heb.

Ik wil iedereen enorm bedanken voor de te gekke middag (en het frietje en de cola na afloop)!

groetjes, Teun Scholten

IMG_2465-2473