Sponsor en club van 100 avond vrijdag 13 februari

Ongelofelijk, ongelofelijk, ruim 250 mensen in het clubhuis van de SV Eemnes.

Een sponsoravond voor de sponsoren en leden van de club van 100.

SV Eemnes is hardstikke trots op deze mensen, allemaal mensen die een speciaal plekje hebben voor de SV Eemnes.

Een speciaal welkom was er voor de wethouder de heer Jan den Dunnen, als vertegenwoordiger van het college Burgemeester en Wethouders van de gemeente Eemnes met in zijn portefeuille onder andere Sport & Verenigingsleven.

Het is een aantal jaren geleden dat de vereniging een avond heeft georganiseerd voor onze trouwe en loyale sponsoren en de club van 100.

Er is een hoop gebeurd en er staat weer een hoop te gebeuren, mede mogelijk gemaakt door de sponsoren en de club van 100, alsmede de gemeente Eemnes. Het nieuwe clubhuis, opgeleverd in augustus 2012, waar we zeer trots op zijn, is mede mogelijk gemaakt door de steun van de gemeente. De bar en aankleding is gesponsord door de club van 100.

Als alles gaat zoals wordt gedacht worden in de zomer van 2015 de 2 natuurgrasvelden en het huidige kunstgrasveld aangepakt en komen daar nieuwe kunstgrasvelden in te liggen. Dit is voor de vereniging een belangrijke stap. We zijn de gemeente Eemnes hier zeer dankbaar voor.

Zonder sponsoren en de club van 100 hadden we het als vereniging zowel vanuit organisatorisch en financieel oogpunt moeilijker gehad. SV Eemnes is blij met de sponsoren en de club van 100. Er zijn sponsoren welke hun bijdrage leveren door werkzaamheden voor de SV Eemnes te verrichten, we hebben ook sponsoren welke ons financieel steunen.

Mede door deze inbreng mag de SV Eemnes zich een financieel behoorlijk gezonde vereniging noemen.

In De Gooi- en Eemlander van dinsdag 27 augustus werd er een mooi stukje geschreven over de SV Eemnes. Dit is kenmerkend voor de vereniging en voor de gemeente. Boven het artikel stond ‘Stamppot voor sneeuwscheppende Eemnessers’. Op de bewuste zaterdag 24 januari lag er een laag sneeuw op veld 3, en de B1 wilde graag spelen. Bijna het hele elftal was bezig en bij diverse ouders werden sneeuwschuivers gehaald. Ze waren met zijn allen druk bezig om hun eigen wedstrijd door te kunnen laten gaan. Vanwege de te beperkte tijd is dit niet gelukt. Wat wel lukte was dat het veld rond half twee sneeuwvrij was en de zon vervolgens haar werk kon doen. Het resultaat was dat het 1e elftal, als enige in haar poule, haar competitiewedstrijd kon spelen tegen Zuid-Oost United uit Amsterdam Zuid-Oost, en deze wedstrijd won met 8-0. Eemnes 1 stond daardoor alleen op kop met 3 punten voorsprong en één wedstrijd meer gespeeld. Schouder aan schouder stond er in het artikel en dat was ook zo. En zo ziet de vereniging de sponsoren en club van 100 ook, schouder aan schouder voor de SV Eemnes. De slagroom op het toetje was dat na afloop van de wedstrijd er een stamppottenavond was georganiseerd door de activiteiten commissie, deze was al georganiseerd, waar ruim 150 leden aanwezig waren. Een dag kenmerkend voor de SV Eemnes, schouder aan schouder.

Een zeer gewaardeerd en speciaal dankwoord is er voor de commerciële activiteiten commissie voor de goede organisatie en het leuke programma en de aanwezige vrijwilligers voor de verzorging van onze gasten tijdens deze avond.

SV Eemnes hoopt dat de steun van sponsoren en de club van 100 nog lang gecontinueerd mag worden.

IMG_1194  IMG_1196

IMG_1197  IMG_1198