Verslag zaalvoetbal De Hilt

Op 29 en 30 december hadden alle jeugdleden van SV Eemnes de mogelijkheid om te zaalvoetballen in de grote zaal in sporthal De Hilt.

Uit de grote animo hiervoor bleek wel dat veel jongens en meises z´on periode met helemaal geen voetbal toch wel erg lang en wat saai vinden. Vooral voor de jongere leden bleek het voetballen in een grote zaal een nieuwe beleving waarvan ze geen genoeg van konden krijgen. Het was duidelijk dat in een vakantie waarin je je energie niet echt kwijt kunt, het voetballen in de zaal een ideale manier is om even lekker even te kunnen afstomen.

Veel ouders kwamen ook dan even een kijkje nemen en konden zien dat de kinderen veel plezier hadden in de onderlinge wedstrijdjes.  Na afloop lagen  er voor alle kinderen een oliebol klaar en kregen ze wat te drinken.

Een minpunt was dat Fabian uit de C1 zijn scheenbeen heeft gebroken. Wij wensen Fabian veel sterkte met zijn herstel. Al met al twee geslaagde dagen.

Met vriendelijke groet,

Jeugdcommissie