Veteranen op uitnodiging naar ADO – Heracles

Den Haag1Zondag 13 september om 12.30 op sportpark SV Eemnes verzamelen zich 15 veteranen (inclusief Jos Schouten die zich voor de gelegenheid eens had gekleed als VIP gast -:) voor vertrek naar Den Haag. Vandaag zijn de veteranen uitgenodigd door Mercedes Benz Den Haag, met dank aan Aart Kleinveld, om te komen kijken naar de wedstrijd ADO – Heracles.

Aangekomen, rond 13.30 uur, in Den Haag konden we de auto’s perfect parkeren op de parkeerplaats direct bij het stadion en moesten we ons melden bij de hoofdingang. Bij controle van de kaarten mochten we ons gaan begeven naar de 4de etage van het stadion. En daar werden we ontvangen in een werkelijk prachtige skybox van Mercedes Benz Den Haag. Niet alleen de knabbels en de nootjes , maar alles stond klaar compleet met kazen, diverse worsten, nootjes, stengel, knabbels , enzovoort enzovoort…..helemaal top ! En natuurlijk niet te vergeten stond de frisdrank en de biertap klaar voor een heerlijk lekker glaasje koud bier. Maar iedereen die de veteranen ook maar een beetje kent, we komen voor de wedstrijd en niet voor de hapjes en de drankjes.

Voor de skybox stonden heerlijke luie leren stoelen klaar om de wedstrijd te bekijken die om 14.30 uur begon.

Den Haag2

(Marc en Anton,2de en 4de van links, trainers van de F1 bekijken de warming up aandachtig !!)

In de rust werden we nog veel meer verwend met schalen heerlijke warme hapjes, die overigens na de wedstrijd nogmaals werden geleverd. En ja ..wat hoort er te drinken bij die hapjes….tuurlijk J !!!

Na een leuke wedstrijd nog even napraten (met jawel ..hahahaha).

En voor degene die tijdens de wedstrijd goed hadden opgelet was er nog een nabeschouwing met onze eigen NOS interviewer en commentator Frank Snoeks. (ook wel bekend onder de naam Rene van Z.) (Hey….rustaaaaaaaaaagh)

Den Haag3

Na een super gezellige en leuke middag in het stadion, rond 17.30 uur weer terug richting Eemnes en willen nogmaals Aart Kleinveld en Mercedes Benz Den Haag heel erg bedanken voor deze uitnodiging en we houden ons graag aanbevolen voor een volgende keer.