Wijnand Serdijn benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau

Vrijdag 24 april is erelid en oud-voorzitter Wijnand Serdijn benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. De burgemeesteer van Eemnes, de heer Roland van Benthem, heeft Wijnand op deze dag de onderscheiding en de bijbehorende oorkonde en versierselen uitgereikt in het gemeentehuis van Eemnes. Bij deze uitreiking was ook zijn familie aanwezig.

Een grote eer voor Wijnand.

Op de website van de gemeente Eemnes is hier aandacht aan besteed, kijk op www.eemnes.nl bij het laatste nieuws waar je een mooi artikel met een leuke foto aantreft.

Op de site van de gemeente is het volgende te lezen.

De heer W. Serdijn (1955)
De heer Serdijn heeft zich ruim 30 jaar belangeloos als vrijwilliger ingezet voor S.V. Eemnes. Zo was hij jeugdleider, scheidsrechter, redacteur voor het wekelijkse nieuwsblad. In de periode 1992 tot 2002 was de heer Serdijn respectievelijk vice-voorzitter en voorzitter van de jeugdcommissie.
In 2002 werd de heer Serdijn gekozen tot voorzitter van S.V. Eemnes. Onder zijn leiding is de vereniging uitgegroeid tot circa 700 leden en heeft hij voor de hele vereniging een goede structuur en opleiding neergezet. Het hoogtepunt was de realisatie van het prachtige toekomstbestendige nieuwe clubgebouw. Dit alles deed de heer Serdijn naast zijn baan en drukke gezin.

Namens de leden, vrijwilligsters en vrijwilligers van de SV Eemnes, van harte gefeliciteerd.