Wijnand van Wegen nieuwe hoofdtrainer SV Eemnes

SV Eemnes heeft vanaf volgend seizoen een hoofdtrainer uit eigen kweek; de huidige trainer van JO-19-1 (A1) Wijnand van Wegen volgt trainer Klaas Laansma op, die zoals bekend om prive-redenen na een seizoen stopt, als trainer van ons eerste elftal.

Het bestuur van Eemnes besloot nu eens niet een trainer van buitenaf aan te stellen, maar binnen de eigen gelederen te kijken, en kwam al snel uit bij Wijnand van Wegen.

Wijnand is een clubman pur sang en voor velen een oude bekende binnen de vereniging. Wijnand is al 43 jaar lid en heeft vanaf 1984 een recordaantal jaren in het eerste elftal gespeeld. Daarnaast vervulde en vervult hij nog steeds diverse functies binnen de vereniging; als jeugdtrainer, scheidsrechter, als lid van de jeugdcommissie; was voormalig jeugdvoorzitter en thans trainer van de JO-19-1. Een paar jaar geleden alweer heeft hij de vereiste diploma’s gehaald om de selectie naar een hoger plan te kunnen tillen.

Wijnand heeft een contract voor een seizoen getekend, maar het bestuur heeft aangegeven dat het een langdurige samenwerking voor ogen heeft, waarbij de doelstelling is om met attractief voetbal een vaste plek in de 3e klasse te verwerven.

Wij wensen Wijnand veel succes toe vanaf komend seizoen als hoofdtrainer van ons vlaggeschip.

Namens het bestuur,
Eddy van der Dussen, secretaris