28 MEI 2016 BEL-TOERNOOI, aangepast toernooiboekje

belcup

14-05-2016: Hierbij het aangepaste toernooiboekje, de de betreffende teams hierover zijn geïnformeerd.

Op zaterdag 28 mei 2016 vindt alweer de 8e editie van het jaarlijkse BEL cup toernooiplaats op de voetbalvelden van Blaricum, Eemnes en Laren.

Maar liefst 850 spelers strijden om de grote wisselbeker.

Het BEL-toernooi is ieder jaar een gezellig, sportief, maar ook spannend toernooi. Ook tijdens de reguliere competitie hebben de derby’s tussen de clubs uit de buurgemeenten altijd wat extra’s. Tenslotte kennen de spelertjes elkaar vaak van school of elders. Dit geeft het BEL- toernooi ieder jaar dan ook een hele mooie sfeer.

Wie zal dit jaar de het mooiste en sportiefste voetbal spelen?

• Mini’s spelen bij SV Laren 99
• F pupillen spelen bij BVV 31
• E pupillen spelen bij SV Eemnes
• D pupillen spelen bij SV Laren 99
• C pupillen spelen bij SV Eemnes (inclusief meiden B)
• Meiden C spelen bij SV Laren

Informatie over poule indeling vind je hier: Toernooiboekje Bel 2016.
Alle deelnemende teams ontvangen een beker en een vaantje.

De uitreiking van de bekers zal plaatsvinden op het terrein waar gespeeld wordt binnen een uur na de laatste wedstrijd. Wie de bekers uitreikt is nog een verrassing.

We rekenen op een leuk en sportief toernooi met veel toeschouwers en aanmoedigingen als mooie afsluiting van het voetbalseizoen.

Kom gezellig kijken op de drie mooie Clubs in Laren Blaricum en Eemnes.