Trainer/leider avond op vrijdag 29 januari

Beste trainers en leiders,

Graag willen wij jullie uitnodigen voor de trainer/leider avond op vrijdag 29 januari a.s., inloop vanaf 19.30 uur, start van het programma 20.00 uur tot  21.30 uur en aansluitend hapje/drankje.

Wij zijn een voetbalvereniging die gestaag groeit. Afgelopen jaar zijn drie nieuwe kunstgrasvelden opgeleverd, nadat enkele jaren geleden al ons clubhuis volledig is vernieuwd. Ook op gebied van de sportieve prestaties zien we het niveau geleidelijk omhoog gaan, mede dankzij het feit dat we beschikken over steeds meer gekwalificeerde trainers. Graag willen we met elkaar een volgende stap maken in het nog beter opleiden van onze jeugdspelers waarbij prestaties en plezier hand in hand gaan. Als vereniging kunnen we trots zijn op het grote aantal enthousiaste trainers en leiders die zich elke week weer vrijwillig inzetten en hieraan een grote en essentiële bijdrage leveren. We willen de avond invullen met een inhoudelijk programma en daarnaast –zoals jullie gewend zijn-  op ontspannen wijze afsluiten onder genot van een drank en hapje.

Het programma van de avond ziet er als volgt uit:

20.00-21.00 uur: presentatie door Jan-Pieter Tuininga, hij is trajectbegeleider Sportief Coachen bij de KNVB. Hij zal ons op basis van vier inzichten over trainerschap meer vertellen over het belang van positief coachen en de wijze waarop dit in te vullen.

21.00-21.30 uur: voorstellen van de de hoofdtrainers van de pupillen en junioren teams en wat we van hen mogen verwachten. Afgelopen seizoenen hebben zij de KNVB Trainer-Coach III  (TCIII)  opleiding afgerond. Door te gaan werken met (gekwalificeerde) hoofdtrainers per lichting denken wij dat zij een grotere bijdrage kunnen leveren aan het verder verhogen van het niveau van trainers en spelers.

Tot de 29e, wij rekenen op jullie komst!

Met vriendelijke groet,
Jeugdcommissie