Nieuwe banner website met de basis 11 van S.V. Eemnes

Het is jullie waarschijnlijk al opgevallen maar op onze website zie je een nieuwe banner metĀ iedere week een van de gedragsregels van de basis 11 van S.V. Eemnes. Deze gedragsregels zijn opgesteld in het kader vanĀ deĀ Dag van Sportief Gedrag (zaterdag 24 september 2016) enĀ was een initiatief van de KNVB en de Gooise verenigingen die vertegenwoordigd zijn in het Convenant ā€™t Gooi en die op hun eigen wijze gaven aan deze dag.

Het convenant ’t Gooi bevat concrete en vooral gezamenlijke afspraken over hoe spelers, leiders en publiek zich moet gedragen op de sportparken. Bij excessen worden korte lijnen onderhouden. Inhoudelijk moeten de afspraken nog worden uitgewerkt, maar de bereidwilligheid bij de clubvertegenwoordigers is groot en de basis is aanwezig om gezamenlijk standpunten in te nemen en uit te dragen bij de genoemde clubs. Zo hebben de clubs elf basisafspraken op papier gezet die bij elke wedstrijd worden gehanteerd. EĆ©n van die afspraken is: ‘Wees een voorbeeld’. De overige 10 regels zullen per week verschijnen op onze website. Lees ze en pas de regel toe als je langs de lijn staat en laat onze kinderen met plezier voetballen.

De link naar het KNVB-bericht:Ā klik hier.

Met vriendelijke groet,
Jeugdcommissie S.V. Eemnes